Menu Zamknij

Identyfikacja szyta na miarę

Wyzwanie:

Codziennie bombarduje nas milion obrazów i bodźców. Zapamiętanie wszystkich tych komunikatów jest po prostu niemożliwe dla naszego mózgu, przebijają się więc tylko te, które w jakiś sposób wybijają się z tła. To rola dobrej identyfikacji wizualnej – wyeksponowanie marki tak, by zapadła odbiorcom w pamięć. O tym decydują dwa czynniki – indywidualność, a więc szczególne, wyróżniające cechy i kompletność, a więc konsekwencja w zastosowaniu na różnych produkcjach. Przygotowanie takiego projektu to dla nas ogromna przyjemność.

Rozwiązanie:

Kilka przykładów całościowych identyfikacji, które do tej pory stworzyłyśmy pokazuje, jak wiele można osiągnąć wykorzystując znajomość materiałów, grafiki i możliwości wykończeniowych papieru. Ważna też jest znajomość branży poligraficznej i właściwy dobór drukarni do wyzwania, jakie niesie za sobą projekt. Szukamy unikatowych rozwiązań, testujemy papiery. Odwiedzamy drukarnie artystyczne i rozmawiamy o trendach rynkowych i innowacyjnych technikach druku.

Poniżej kilka przykładów elementów identyfikacji wizualnej, w tym Crete Your life – projekt, który wywołuje natychmiastową chęć wyjazdu nad błękitne morze. Przygotowany na zlecenie klientów organizujących wycieczki po jednej z najpiękniejszych greckich wysp miał być prosty i radosny, jak greckie wakacje. Zastosowanie bawełnianego papieru, delikatnego w dotyku i barwienia brzegów na niebiesko pozwoliło osiągnąć dokładnie taki efekt.

foto: Reprint Drukarnia