Menu Zamknij

NIEklasyczne notatniki

Wyzwanie:

W cyfrowym świecie pełnym ciekłokrystalicznych ekranów, notes staje się jednym z najbardziej osobistych przedmiotów. Zawsze pod ręką, nie bombarduje nachalnie przypomnieniami, za to pozwala skupić się na chwilę, uporządkować myśli i spisać ja na przyszłość. A przy tym często służy za przyjaciela, któremu powierzamy swoje spostrzeżenia, doradcę zakupowego i przewodnik w podróży. Notes często jest upominkiem, który firmy wręczają pracownikom i klientom, dlatego musi pasować do stylu marki, odzwierciedlać go i mówić o jej wartościach.

Rozwiązanie:

Za każdym razem, kiedy realizujemy notesy dla naszych klientów, zaczynamy od poznania obietnic stojących za marką, by przygotować produkt spójny z całością wizerunku.

Kiedy szukałyśmy notesu dla naszej marki, skupiłyśmy się na tym, by do nas pasował – był kobiecy, praktyczny i elegancki. Notes Fifti-Fifti idealnie mieści się w torebce, a dzięki zaokrąglonym nie niszczy jej wnętrza.

W naszej innej realizacji – Planer 2019 – skupiłyśmy się na motywie skandynawskim. Do jego wykonania użyto papier Munken, który jest produkowany w Szwecji. Oprawa również jest charakterystyczna dla tego kraju – odkryte szycie grzbietu jest surowe, a jednocześnie bardzo praktyczne i wytrzymałe. Stanowi esencję skandynawskiego stylu, który w notesie dodatkowo podkreśla grafika na okładce.

 

Notebook – kolejny nasz projekt – to notes wykonany z papieru barwionego, przedstawiający wybrane polskie miasta. Zadruk wykonano bielą sitem. Okładka kaszerowana , grzbiet płócienny. Koło tego notesu nie da się przejść obojętnie.
design by Izabela Jurczyk, foto: Robert Bobryk

Czasem w naszych projektach po prostu bawimy się konwencją. Tak było w przypadku notesów kolorowych – zgodnie z obietnicą, nie znajdziecie w nich białych brzegów. Cały notes jest kwintesencją koloru, bez zbędnych nadruków – wyprodukowany z papierów barwionych w masie, napis na okładce wytłoczony (suchy tłok, wypukły).